Norton Security 2017 [for PC]

Norton Security 2017 [for PC]



Norton Security

Windows PC'niz için en iyi korumamız

Avantajlarınız:
  • Var olan ve ortaya çıkan virüs ve kötü amaçlı yazılımlara karşı gerçek zamanlı koruma sağlar.
  • Ücretsiz antivirüs yazılımı veya bilgisayarınızın işletim sisteminden alamayacağınız kapsamlı koruma sağlar.
  • Rekabetten daha iyi ve daha hızlı korur.
Daha fazlasını görüyoruz, daha fazla analiz ediyor ve daha fazla çevrimiçi tehditleri durduruyoruz.
Kötü amaçlı yazılımın yepyeni bilgisayarınıza bulaşması ne kadar sürer? Ücretsiz veya başka bir alt güvenlik yazılımı kullanıyorsanız, belki de hiç de uzun değildir.
Siber suçlular her zamankinden daha sofistike ve bilgilerinize erişmek için çok çeşitli araçlar kullanıyorlar. Diğer güvenlik ürünleri ortaya çıktıkça yeni tehditlere ayak uyduracak kaynaklara sahip değildir.
Ancak Norton ürünleri yapar. Tehditler kötüleştikçe ürünlerimiz daha da iyi olmaya devam ediyor. Güvenlik uzmanları ekiplerimiz sürekli olarak yeni tehditleri analiz ediyor ve cihazlarınızı bunlardan korumak için yeni yollar geliştiriyorlar.
Yalnızca güvenliğe odaklanıyoruz ve yaptığımız işte en iyisiyiz.
Yoğun bağlılık ve uzmanlık kombinasyonumuz müşterilerimize fayda sağlıyor. Norton ürünleri bağımsız kafa kafaya testlerdeki rekabeti sürekli olarak geride bırakıyor ve yalnızca Norton ürünleri, diğer tüm güvenlik şirketlerinden daha fazla olmak üzere, arka arkaya 12 yıl da dahil olmak üzere, 37 kez PC Magazine Editors 'Choice Ödülünü kazandı.
Bunun sizin için anlamı nedir? Norton Security'yi satın aldığınızda, bugün piyasadaki en iyi güvenlik ürünlerinden birini alıyorsunuz. Bu kadar basit.
Norton Security 2017 [for PC] Norton Security 2017 [for PC] Reviewed by CyberProtectTR on Şubat 10, 2020 Rating: 5

3 yorum

  1. norton ürünlerine yılların getirdiği önyargıya hep karşı çıktım, onlar da düzelebilirler dedim hep.
    son olarak bir yıllık lisansını satın aldım.
    ama önyargıları haklı çıkarmayı başardılar gerçekten.
    önce sdl'nin proje üzerinde çalışırken ne hikmetse temp'te tutmayı tercih ettiği geçici dosyaları sildi, olayı anlayana kadar ağzıma sıçtı. neymiş bilgisayar kapanmasa da, sadece norton'un keyfi istediği için geçici dosyaları silebilirmiş.
    coder'ların aklı pek çalışmaz, hele söz konusu olan sdl ve norton'un coder'larının bir araya gelmesiyse olur böyle şeyler dedik, sineye çektik.
    sonra bir gün bilgisayar arka arkaya mavi ekran vermeye başladı. mavi ekranın tam da nis'in çalıştığı ana denk geldiğini anlamak çok sürmedi tabi.
    internetlerde araştırınca nis destek ekibinin suçu ekran kartı driverlarına attığını gördüm tabi. ama nedense yakınınların tümü de nis'i kaldırdıklarında mavi ekranların bıçak gibi kesildiğinden bahsediyorlardır. nis'i kaldırdım ve bilin bakalım ne oldu, mavi ekranlar kesildi.
    yerine avg internet security kurdum ve nis'i çöpe attım.
    kutluyorum kodlayıcılarını.

    YanıtlaSil
  2. Önceki yıllardaki sürümlerin paketlerinden yüklemek için cd çıkardı. Bu 2017 sürümünde cd yok, içinde yazılı olan linkten iki satırlık basit kayıt ile norton kurulum yazılımı internetten indiriliyor ve yine kutudan çıkan ürün koduyla kurulum çok kısa sürede tamamlanıyor. Antivirüs olarak kalitesini anlatmaya zaten gerek yok, rakibi de yok.

    YanıtlaSil
  3. NIS'i (Norton Internet Security) on yıllarca kullanıyorum ve seviyorum. Symantec'in desteği mükemmel, ancak yazılım mükemmel olduğu için nadiren kullanıyorum. VE, NIS ile olan kişisel deneyimimin bana söylediği gibi, Norton Security aynı zamanda sahip olabileceği en iyi anti virüs yazılımlarından biri. Güven Bana.

    YanıtlaSil